Doel: jongeren op een leuke en innovatieve manier laten ervaren wat de gevaren zijn van afleiding in het verkeer door middel van smartphonegebruik en muziek luisteren tijdens het fietsen.
Doel: een grote groep jongeren (55-120) bewustmaken van de risico’s van afleiding door de smartphone (en het luisteren van muziek) tijdens het fietsen.
Doel: een kleine groep jongeren (15-35) bewustmaken van de risico’s van afleiding door de smartphone (en het luisteren van muziek) tijdens het fietsen.
Doel: door middel van het voorbereiden en presenteren van een pitch over de gevaren van alcohol en/of drugs in het verkeer, worden leerlingen bewust gemaakt van de risico’s hiervan.
Doel: toekomstige jonge bestuurders kennis laten maken met de belangrijkste oorzaken van verkeersongevallen, rijden onder invloed en verkeersgedrag, met een interactieve presentatie die discussie op gang brengt.
Doel: jongeren bewustmaken en trainen in het hebben van zelfcontrole. Zo kunnen zij in de toekomst verleidingen, zoals drugsgebruik in het verkeer, weerstaan.