Campagne Plaats Delict op jouw school? Meld je aan!
'Even op je telefoon kijken is niet gevaarlijk’. Dat denken nog veel leerlingen. Met de campagne Plaats Delict ervaren zij op een indrukwekkende manier wat de gevolgen kunnen zijn van afleiding op de fiets.
Deze campagne is door jongeren uitgekozen en vindt plaats in oktober. Er is nog maar plaats voor zes scholen. Wil je jouw leerlingen op een aansprekende manier bewustmaken van telefoongebruik op de fiets? Meld jouw school aan. Meer informatie en aanmelden via sabine@vankeijzer.nl.
![]()